Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

,,6 klocków" - realizacja innowacji pedagogicznej w grupie V

,,Metoda 6 klocków" to innowacja pedagogiczna, którą będziemy realizować w tym roku szkolnym. Ma ona na celu szerzenie idei integracji z wykorzystaniem klocków LEGO DUPLO. Ma ona za zadanie zachęcać i motywować dzieci do rozwijania kompetencji społecznych czy matematycznych w  formie zabawy. 

Swoją przygodę z innowacją zaczęliśmy od zabawy ,,Co czuję?", która polegała na zamknięciu oczu przez dzieci i opisaniu klocków które trzymali w swoich dłoniach. Gdy już oswoiliśmy się z klockami to zabraliśmy się do przeliczania i tworzenia szeregów pod względem kolorystycznym i wprowadzaniu zabawy ,,Który klocek z kolei" jak i  ,,Jak będzie w pionie a jak w poziomie?" . 

Kończąc swoje zmagania zbudowaliśmy wspólnie jedną budowle dobierając po kolei 1,2,3,4,5,6 klocek z szeregu.