Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dawno, dawno temu, czyli dinozaury i wulkany w grupie VIII

26 lutego – Dzień dinozaura. Grupa starszaków, przy okazji tego nietypowego święta realizowała jedno z zadań w ramach Ogólnopolskiego programu – UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ. Dawno, dawno temu… ponad 200 milionów lat temu żyły na świecie dinozaury… Skąd wiemy jak wyglądały i dlaczego wyginęły? Który dinozaur to diplodocus, a który to stegozaur? Odpowiedzi na te pytania szukały dzieci podczas zajęć edukacyjnych i wykonywania kilku aktywności około programistycznych. Rozwijanie miękkich kompetencji (logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, umiejętność pracy zespołowej), rozwijanie myślenia przyczynowo – skutkowego, poszerzenie wiadomości na temat dinozaurów to cele ogólne, które przyświecały zaplanowanym aktywnościom. A podczas zajęć były kształtowane następujące kompetencje kluczowe: w zakresie rozumienia i tworzenia informacji, kompetencje matematyczne, kompetencje w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii oraz kompetencje cyfrowe. Oczywiście nie zabrakło też aktywności ruchowej, eksperymentalnej i twórczości plastycznej. Nasze starszaki – bystrzaki lubią takie zajęcia.