Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Innowacja pedagogiczna „Elementy metody Paula Dennisona”- grupa VIII

Od wielu lat wykorzystujemy elementy metody Paula Dennisona w pracy z przedszkolakami. Metoda ta zwana również Gimnastyką Mózgu, którą proponuje Dennison to system prostych i atrakcyjnych ćwiczeń ruchowych dobranych tak, aby intensyfikowały i synchronizowały pracę obu półkul mózgowych. Współpraca półkul mózgowych jest niezbędnym warunkiem do osiągnięcia najlepszych wyników w każdej dziedzinie aktywności dziecięcej. Zwiększa efektywność uczenia się i poprawia wyniki we wszystkich przedsięwzięciach, np.: komunikowaniu pomysłów i myśli, twórczości i występach artystycznych, muzyce, sporcie, tańcu, itp. Ćwiczenia są łatwe i dostarczają dużo radości. Wykonując je, dzieci mają większą motywację do nauki, uczą się używając całego swojego potencjału i z łatwością osiągają sukces.