„Jesienna innowacja pedagogiczna” – grupa V – cz. II
,,Sensoryczne drzewo”, ,,Zgadnij co to za warzywo”, ,,Wyławiamy wodne skarby”, ,,Jesienny parasol”, ,,Co to za smak”, ,,Zabawy plastyczne” oraz wiele innych zabaw które starszaki realizowały w ramach popołudniowej innowacji pedagogicznej „Sensoryczne pory roku”. Sensoryka u dzieci to zdolność ich mózgu do odbierania, przetwarzania i reagowania na bodźce z otoczenia i własnego ciała za pomocą zmysłów, takich jak wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Obejmuje ona to, jak dzieci postrzegają świat i jak na te bodźce reagują. Rozwój sensoryczny jest kluczowy dla rozwoju umiejętności poznawczych, motorycznych i społecznych, a zaburzenia w tym zakresie mogą prowadzić do trudności w codziennym funkcjonowaniu. Zobaczcie sami z jakim zaangażowaniem sześciolatki uczestniczyły w ostatniej jesiennej innowacji pedagogicznej.
