Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kierunek na kod…czyli CodeWeek w grupie VI

O co chodzi z tymi strzałkami? Jak stworzyć kod-instrukcję z komend typu „idź do przodu”, „obróć się w prawo”? Jak zaprogramować trasę przy użyciu aplikacji Photon Draw? Nie sprawia to trudności sześciolatkom z grupy VI. Pierwszy etap kodowania przećwiczyliśmy z radością, zaangażowaniem i …robotem Photon! Ćwiczyliśmy orientację przestrzenną, logiczne myślenie, umiejętność kojarzenia i wyciągania wniosków. Nasz elektroniczny przyjaciel, prowadzony bystrymi umysłami i sprawnymi palcami na tablecie, dotarł do tajemniczych obrazków. Odkrywane losowo karty zainspirowały do działań twórczych. Dzieci „napisały” zachwycające opowiadanie o ślimaku podróżującym dookoła świata. Jaka szkoda, że zdjęć nie da się usłyszeć. Pozostaje zapytać dzieci…