Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Projekt edukacyjny w gr. XII pt.: „O ekologii wiemy już dużo...”

 „Musimy nauczyć się dbać o środowisko w którym mamy żyć
Chodzi o to, czy nauczymy się tego na czas. "
David Gates

Zamierzeniem projektu edukacyjnego  w gr. XII pt.: „O ekologii wiemy już dużo…”, który trwał w miesiącach kwiecień-maj było ukształtowanie u przedszkolaków świadomego stosunku do środowiska przyrodniczego, szacunku dla różnych form życia, właściwych postaw wobec przyrody i jej ochrony. Postawa nie jest jednak wrodzoną właściwością. Kształtuje się przez długotrwały kontakt ze środowiskiem zewnętrznym pod wpływem czynników związanych z aktywnością własną, a także pod wpływem osób i instytucji, z którymi dziecko ma do czynienia w trakcie swego rozwoju. Dlatego świadomi swoich praw, ale przede wszystkim obowiązków podjęliśmy wiele czynności zmierzających do rozwijania postaw proekologicznych, wzbudzenia u dzieci zamiłowania do otaczającej przyrody i wyrobienia wrażliwości na potrzeby naszej planety, a tym samym – potrzeb nas, ludzi, korzystających z jej zasobów. Wykonaliśmy papier czerpany, segregowaliśmy śmieci, oglądaliśmy wiele filmów edukacyjnych, tworzyliśmy prace z odpadów, było dużo rozmów, zabaw, czynności… Zobaczcie sami, jak wyglądały nasze aktywności w tym ciekawym zagadnieniu…