Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Stres a nasz mózg - walka do wygrania - zajęcia w gr. IV

Czy nakazujecie uderzać waszemu sercu, pracować płucom, żołądkowi i innym organom?- na to pytanie próbowały szukać odpowiedzi dzieci.  Nie, robi to za nas mózg, który odbiera wszystkie informacje z ciała i ze świata zewnętrznego. Kontroluje wszystko co robimy i pracuje przez cały czas, nawet wtedy, kiedy śpimy. Dzieci z dużym zainteresowaniem uczestniczyły w zajęciach, z zaciekawieniem słuchały informacji o budowie mózgu i jego działaniu, zadawały pytania i oglądały ilustracje przedstawiające budowę mózgu człowieka. Chętnie brały udział w ćwiczeniach i zabawach, które poprawiają pracę mózgu;  ćwiczenia z elementami muzykoterapii, zabawy z chustą animacyjną /pedagogika zabawy/, gra planszowa, karty logiczne, memory - przeciwieństwa, puzzle, układanki . Są to wartościowe zabawki po które często sięgają dzieci także w domu.