Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wiosenne kodowanie na dywanie w grupie V

Dziś po raz kolejny przedszkolaki z grupy V uczestniczyły w zabawach nazywanych programowaniem lub kodowaniem. Coraz więcej mówi się o tym, że programowanie jest językiem przyszłości. Wymaga dostrzegania i nazywania problemów oraz poszukiwania niestandardowych rozwiązań. Uczy myślenia, a równocześnie korzystania ze znanych i dostępnych rozwiązań w sytuacjach zarówno typowych, jak i niestandardowych. Dzięki tego typu zabawom przedszkolaki uczą się umiejętności rozwiązywania problemów, analizowania i wnioskowania oraz współpracy z rówieśnikami. Dzisiejsze zabawy dostarczyły dzieciom wiele radości i pozytywnych emocji. Zadanie nr 1 to ułożenie kwiatowego dywanu wg ustalonych uprzednio reguł. Zdanie nr 2 to odczytywanie  współrzędnych i umieszczanie elementów we wskazanym miejscu, kolejne zadanie to poszukiwanie drogi do wielkanocnego zajączka i szukanie najkrótszej drogi - do umieszczonego na macie koszyczka - z wykorzystaniem kolorowej kostki. Zabawa była super…. Radość ogromna….. Niezapomniana przyjemność ze wspólnego działania….