Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wiosna, lato, jesień, zima... czyli gr. II koduje

W ciągu roku występują cztery charakterystyczne pory: wiosna, lato, jesień i zima. Każda pora jest inna oczywiście, ale każda też jest wyjątkowa. Wiosna w kwiatach, lato w słońcu, jesień w liściach, zima w śniegu …  Dzieci z grupy II doskonale radzą sobie z nazwami pór dlatego też swoją wiedzę postanowiły sprawdzić również na macie do kodowania realizując zadania w ramach Ogólnopolskiego Programu „Uczymy Dzieci Programować.” Znakomicie poradziły sobie z ułożeniem obrazka złożonego z wielu części, z uporządkowaniem według kształtu i wielkości wiosennych kwiatów, oraz z kodowaniem określonej trasy na macie.

Przygodę z kodowaniem rozpoczęliśmy już rok temu, będąc w grupie maluszków. Dzisiaj w grupie średniaków coraz lepiej sobie radzimy ale to jeszcze nie koniec naszych „kodowanych” zmagań!