„Zimowe zabawy" w grupie III
„Zimowe porządki”, „Przechodzimy po krach lodowych”, „Zaprzęgi”, „Bitwa na śnieżki”, „Kula śniegowa w kole”, „Zapachowe słoiczki”, „Bałwan w słoiku”, „Bystre oczko”, „Sensoryczny bałwanek”, „Jaki to dźwięk?”, „Co to za smak?”... to tylko niektóre z naszych zabaw w ramach zimowej innowacji pedagogicznej pt. „Sensoryczne pory roku”, którą realizowaliśmy kilka tygodni. Tym razem dzieci usprawniały wszystkie zmysły, które dały dzieciom radość oraz wiele nowych i ciekawych doświadczeń. Zajęcia sensoryczne to skuteczny i efektowny sposób, pozwalający zniwelować dysfunkcje w zakresie rozwoju dziecka, np. problemy z nauką, niechęć do aktywności fizycznej, nadpobudliwość, nieprawidłowa koordynacja wzrokowo-ruchowa, a także niechęć do niektórych pokarmów czy zapachów.