Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Życiowy savoir vivre - innowacja w grupie VI

Każde codzienne przedszkolne zdarzenie naturalnie inspiruje nas do wskazywania właściwych postaw i wartości, uwrażliwianie na prawdę i dobro. Dla wielu to tematy niemodne, nieaktualne i niepotrzebne…a to wielki błąd. Realizowana w obecnym roku szkolnym innowacja „Życiowy savoir vivre” porusza tę tematykę w sposób najbardziej przyjazny dzieciom- w zabawie, w ruchu, poprzez doświadczanie i eksperymentowanie, rozwiązywanie problemów czy przy użyciu technologii cyfrowej. Zależało nam na kształtowaniu miękkich kompetencji, rozwijaniu logicznego algorytmicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, kreatywności. Docenialiśmy umiejętność pracy w zespołach, aktywne szukanie kompromisów, optymalnych rozwiązań. Zatapialiśmy się w świecie emocji, sporo czasu poświęciliśmy na budowanie kodeksu złości i metod radzenia sobie z tym trudnym uczuciem. Tolerancja, szacunek i empatia budziła się podczas zajęć związanych z omawianiem praw dzieci na całym świecie, a uczciwość i odpowiedzialność bohaterów bajek i baśni nie była taka jednoznaczna jak wcześniej myśleliśmy. Gdzie jest dobro i dlaczego istnieje zło? Jakie zachowanie jest odpowiedzialne i kulturalne? Jak szanować innych? Jak budować zdrowe relacje rówieśnicze? Dlaczego jestem niesamowitą osobą? Co mnie uszczęśliwia? Tylko niektóre z naszych licznych działań można obejrzeć na zdjęciach poniżej.